Voeg toe aan favorieten

Porsche Panamera 4.0 Turbo S E-Hybrid | Sport uitlaat | Sport Chrono | Luchtvering | Pano |

99.950.-

Statistisch gezien is vrijdag de beste dag om een nieuwe auto te kopen

Nieuwsgierig naar deze auto?

Plan een proefrit
Specs
  • Bouwjaar2017
  • Kilometerstand103.880 km
  • Topsnelheid310km/u
  • Van 0 naar 100 in3.4 seconden
  • Vermogen0pk
  • TransmissieAutomaat
  • KentekenPP-114-J
  • Kleur exterieurVulkaangrijs metallic
  • Kleur interieurSchwarz Leder
Marge / BTWMarge
99.950.-
T&C Pole PositionJouw nieuwe auto,
ready for Pole
  • Achterklep met automatisch Open- en sluitsysteem
  • Achterlichten LED
  • Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket
  • Ambienteverlichting achterbankgeoriënteerd
  • Automatische airconditioning 4 zones
  • Bandenreparatieset
  • Bandenspanningscontrolesysteem
  • Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
  • Binnenspiegel met dimautomaat
  • Buitenspiegel asferisch, links
  • Comfort-toegang (Zonder sleutel Deurontgrendeling)
  • Cruisecontrol met Afstandsregeling
  • Dakbekleding Alcantara
  • Dorpelafdekking / -bekleding Wagenkleur Sportdesign
  • Inschakelautomaat voor Rijlicht
  • Instappanelen (Aluminium)
  • Interieur-pakket: Carbon
  • Ionisator
  • Isofix-houder voor Kinderzitje aan Achterbank
  • Keramisch remsysteem (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB)
  • Laadkabel 7,5 m
  • Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V)
  • Laadsysteem On-Board oplader (tot 7,2 kW)
  • Luchtuitlaatrooster Spatbord gespoten
  • Luchtvering elektronisch gereglementeerd
  • Opbergruimte-pakket
  • Panoramisch zonnedak tweedelig voor elektrisch
  • Porsche Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus)
  • Raamsierlijsten zwart (Hoogglans)
  • Radio-ontvangst digitaal (DAB+)
  • Rijassistent-systeem Parkeerhulp voor en achter incl. Achteruitrijcamera
  • Rijassistent-systeem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
  • Rijbaanassistentie
  • Rijstrookwissel-assistent
  • Skizak
  • Sound-systeem BOSE
  • Sport-chrono-pakket
  • Sport-uitlaatsysteem, Eindpijpen Roestvrij staal
  • Stoelverwarming voor + achter
  • Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk)
  • Stuurkolom (Stuur) elektr. verstelbaar
  • Vierwielbesturing
  • Vloermatten
  • Voertuig zonder Modelnaam
  • Voorruit met Bandfilter boven
  • Zonnekleppen met spiegel (verlicht)

Dit wil je vast en zeker ook weten

We zijn graag eerlijk over het verleden van ons aanbod. Ook wanneer dat niet direct zichtbaar is, zoals een voorbumper die is gespoten, om steenslag weg te werken.

 

We hebben daarom alle documenten die wij in ons bezit hebben, beschikbaar voor je gesteld.

Gechecked doorCarfax

Downloads

Perfect te parkeren!

Gemiddelde afmetingen van een standaard Nederlandse langsparkeerplaats:

3,50m x 6m

Afmetingen van deze auto:

1,95m x 5,05m
alt

Jouw nieuwe auto, ready
for Pole Position.

Koop je een auto bij Triple&Crown? Dan zetten we deze graag voor jou op Pole Position. Jouw nieuwe auto verlaat de showroom dan in optima forma. Technisch in perfecte staat en voorzien van verschillende extra’s, die een aanzienlijk voordeel geven bij de start van jouw race!

 

Jouw voordelen:

 
  • ✓ APK-gekeurd
  • ✓ Verse olie en schone filters
  • ✓ Remsysteem in topconditie
  • ✓ Bandenprofiel minimaal 4mm
  • ✓ Reinigen, poetsen en polijsten
  • ✓ En nog veel meer...
Naar Pole Position

Interesse? Reserveer een proefrit bij ons of op locatie!

Naar invulformulier

Porsche & Triple&Crown

Porsche is de maker van de beroemdste sportauto aller tijden, de 911. En de lijst van sportieve prestaties van het merk is zo lang dat wij niet eens weten waar wij moeten beginnen. Porsche heeft vooral gepresteerd op Le Mans, maar ook in talloze rally’s en zelfs een wedstrijd in de Formule 1. Op straat doet Porsche menig hart sneller kloppen met pure sportwagens als de GT3 RS, maar het merk weet hiermee ook goed een luxe beleving te combineren met modellen als de Cayenne en de Panamera.

Showroom

Amsterdamseweg 10a, 1422 AD Uithoorn

Copyright 2021 Triple&Crown
Remember that life is a beautiful ride. Don’t let anyone argue with that.