Graham Hill
Tweede worden, daar doen we niet aan.
Succes begint bij streven. Het streven om steeds maar weer die grens op te zoeken. Alles moet kloppen. Het juiste gevoel, de juiste service, de juiste beleving. Dat vraagt om een team waarop je kunt bouwen en een aanbod om jaloers op te worden.
Bij Triple&Crown gaan we niet voor zomaar een podiumplaats. De eerste plaats, daar gaan we voor. Want ‘een auto kopen’, dat doe je niet zomaar even. Dus of het nu gaat om een sterk staaltje technisch advies, een onderhoudsbeurt of simpelweg, een heerlijke Italiaanse koffie: wij staan voor je klaar. Want goed kan altijd beter.
- 911De Porsche 911 staat voor tijdloos design. Een waar icoon dat vele modellen heeft geïnspireerd met zijn herkenbare flyline, die sinds 1963 nauwelijks meer is veranderd. Waarom ook? 'Never change a winning team' - dat is hier zeker van toepassing. Dit sportieve model en designicoon combineert de prestaties van een sportwagen met een uiterst luxueus interieur. Zo ervaart u iedere dag opnieuw snelheid en luxe in één auto.
- CayenneDe Porsche Cayenne is een sportwagen pur sang. Of u nu alleen over een bergpas scheurt, of met het hele gezin op reis gaat, de Porsche Cayenne heeft voor ieder wat wils. Het is een sportieve SUV met frappante verschijning en krachtige performance met vijf zitplaatsen. Direct bij het instappen, proeft u het sportieve Porsche-karakter, zelfs in de basisuitvoering van de Cayenne.
- CaymanDe Porsche Cayman is als tweepersoons sportcoupé dé wagen voor autosportliefhebbers. Niet alleen de uitstraling is sportief, ook van de prestaties krijgt de autosportliefhebber een glimlach op zijn gezicht. De side blades met luchtinlaten zorgen namelijk voor extra stuwdruk, zodat er meer lucht naar de motor wordt geleid, waardoor deze beter wordt gekoeld. En zijn indrukwekkende vleugel - afkomstig van het circuit - is de kers op de taart.
- PanameraMet zijn lange wielbasis, korte overhang vóór en lange overhang achter, die zorgen voor een optische dynamiek, is de Porsche Panamera de sportwagen onder de limousines. Het Porsche-DNA is duidelijk terug te vinden in het herkenbare silhouet. Daarnaast is deze sportwagen voor vier met indrukwekkende performance ook nog uiterst comfortabel.
- BoxsterDe Boxster heeft zijn naam te danken aan zijn zescilinder 'boxer' en de carrosserie van de auto, een 'roadster'; Het resultaat wanneer je een pure sportervaring combineert met maximaal rijplezier. Voor sportiviteit en plezier zit u in een Boxster dus goed! Hij wordt gekenmerkt door zijn duidelijk gedefinieerde vormen, sportieve lijnen en het sporthart dat op de juiste plaats zit, namelijk het midden.
- MacanMet zijn kenmerkende side blades en afhellende daklijn, is de onweerstaanbare Porsche Macan de sportwagen onder de compacte SUV's. De Macan is compact genoeg voor in de stad, maar ook praktisch voor het hele gezin, met zijn vijf deuren en vijf zitplaatsen. De Macan is uitgerust met een Advanced Cockpit, die door middel van touchscreen zorgt voor een modern en herkenbaar bedieningsconcept.
Team Triple&Crown
Wat is je droomporsche?
Mijn droom Porsche is een 911 991 MK2 GT3 met een Touring-Package in het Irish-Green. Een GT3-touring is voor mij de ultieme combinatie van het uiterste wat Porsche heeft te bieden op technisch gebied met de bijna verbluffende elegantie van een 911 Coupé. Een combinatie die voor de ‘leek’ een mooie Porsche is, maar voor de kenner wellicht de aller beste auto ooit gebouwd. Een motor die zijn mannetje staat in het dagelijks verkeer, maar die brult en schreeuwt wanneer je hem door de toeren jaagt. Of het ooit haalbaar is weet ik niet, maar een mens mag dromen. Oh ja, wel een handbak natuurlijk. Met een PDK is deze 911 gewoon weg té goed 😉
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Hier kan ik geen antwoord op geven. Een 911 is toepasbaar op elke situatie voor elk moment.
Wat is bij de 911 overbodig?
Een 911 hoeft niet potsierlijk te zijn en aanwezig te zijn. De elegante lijn van de Porsche tekent de chique status van het merk. Een spoilerpakket met een hoog ‘batmobiel’-gehalte past niet bij het merk, laat dat maar aan de temperamentvolle Italianen over 😉
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving
Mijn eerste ervaring met het merk Porsche was de eerste Porsche van mijn vader. Deze kocht hij net over de grens in Duitsland. Mijn ervaring daar werd niet alleen getekend door de waanzinnige auto’s, maar vooral door het karakter van het merk. Het oog voor detail en perfectie zonder dat het over de top is. Mijn eerste ervaring met Porsche was de toegankelijkheid van het merk en de passie voor auto’s die een drijfveer is voor het vervullen van een droom.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown
Bij Triple&Crown staat de Porsche en de koper op Pole Position. Het gaat om de Porsche en haar bestuurder. Wij zijn geen Porsche-dealer waar de verkoper zich verheven voelt boven de klant, omdat hij/ zij bij Porsche werkt. Wij werken anders. Porsche’s zijn jongens- en meisjesdromen en wat is er nou gaver dan om te werken met jouw eigen droomauto. Of dat een Boxster of een Cayenne is, of een Macan tot een 911 een Porsche blijft iets magisch. Sleutel omdraaien, de openklappende sportuitlaat en het waanzinnige geluid van de magische zes cilinder. Daar krijg je toch een enorme lach van op het gezicht. En dat is wat wij willen overbrengen. Het gevoel en de emotie van jouw droomauto! Wat is er mooier dan dat? Misschien wel het helpen in het waarmaken van jouw droom 😉
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Mijn droomrit is een tourtocht door Scandinavië met een GT3 Touring en een tent. Waanzinnige en goede wegen met landschap dat elke bocht verandert, en met de mooiste en beste auto die er is. Sportuitlaat open en gaan!
Wat is je droomporsche?
Voor mij een lastige keuze om er één te kiezen… 991 GT3 RS staat erg hoog, echter is een klassieke 911 (als het kan een Singer) voor mij ook echt een droom. Wat iets meer betaalbaar zou zijn en wat ik als eerste 911 zou willen kopen, dat is een handgeschakelde 997.1 Carrera S. In mijn optiek ook echt een ultieme rijders Porsche.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Verhuizen, met vier volwassenen op reis, zuinig rijden, door de wasstraat, diesel, een IKEA kast, kuub zand, een kerstboom, daar heb je de Cayenne voor!
Wat is bij de 911 overbodig?
De stoeltjes achterin, waar net niemand in past.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving
Mijn eerste ervaring zou ik niet exact weten. Sinds dat ik werk bij Triple & Crown ben ik pas echt in aanraking gekomen met het merk Porsche. Sinds een van de eerste ritten in een 911 begreep ik wel waarom er relatief veel van rijden, gewoon zo bizar goed!
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown
Het werken met mooie en bijzondere auto’s, waarbij ik dagelijks aan onze klanten de beste mogelijk service wil bieden.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Een trip door Europa in een GT3 RS, via een aantal mooie wegen, bergpassen en plaatsen.
Wat is je droomporsche?
Op dit moment is dat de Porsche 911 GT3 Touring.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Schade rijden 😉
Wat is bij de 911 overbodig?
Een overdreven achterspoiler.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Mijn eerste Porsche ervaring was tijdens een rally. Meteen met de neus in de boter dus.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Mijn passie voor het werken bij Triple&Crown is dat ik het fantastisch vindt om klanten enthousiast zie worden bij de auto’s die wij verkopen en onderhouden.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Mijn droomrit op het moment is rijden met de droom Porsche 911 GT3 Touring richting het zuiden van Frankrijk, via Oostenrijk met de mooie bergpassen. Met uiteraard een aantal tussenstops in heerlijke hotels. Uiteindelijk te eindigen in Monaco met de Grand Prix, met nog een stukje scheuren voordat de baan dicht gaat voor de race.
Wat is je droomporsche?
Porsche 911 Targa GTS (ofwel Targa oldtimer)
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Eten, dat geeft rommel.
Wat is bij de 911 overbodig?
Chiptunen, niet nodig.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Mijn vader had een Porsche 911 T uit 1971 in het Burgundrot, als klein meisje zat ik daarnaast en hiermee heb ik mijn eerst Porsche ervaring beleefd.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
De passie voor auto’s is al vroeg begonnen. Met een broer die een ontzettend gepassioneerd bedrijf heeft opgezet met een segment van luxe occassions waar veel mensen van dromen om in te rijden zoals ik zelf ook is het een feestje om in dit bedrijf te werken. En de passie voel je in dit bedrijf. En het verveelt nooit om de klant met een grote glimlach te deur uit te zien rijden in zijn droomauto.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Een roadtrip door de franse wijngaarden met eindpunt de Côte d’Azur in een 911.
Krijgt kippenvel bij de gedachte om deel te nemen aan Le Mans Classic, met een Ford GT40 of aan Good Wood Revival met een Jaguar E-Type light weight. Maar de Italiaanse Amalfikust 🇮🇹 langs, met een Ferrari F8 Spider is ook prima hoor. 😉
Wat is je droomporsche?
Porsche 911 TARGA
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Ik zou nooit in een 911 met z’n drieën gaan zitten.
Wat is bij de 911 overbodig?
Muziekinstallatie, geluid van motor is voldoende!
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving
Mijn eerste Porsche ervaring was in in 2015 toen ik bij de Automobielfabriek {nu TRIPLE&CROWN} ging werken als chauffeur. Had uiteraard wel eens in een Porsche gezeten als gast, maar nog nooit zelf achter het stuur gezeten.
Was wel erg spannend en ik was erg voorzichtig. Misschien wel té, maar na een aantal ritten ging het steeds beter.
Ik draai na 7 jaar Porsche ervaring mijn hand er niet meer voor om en neem zeker geen risico’s. Het blijft de auto van een ander.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown
De passie om bij Triple&Crown te werken is dat ik als pensionado met veelal jonge gepassioneerde mensen werk die hun enthousiasme behoorlijk uiten en dat houdt mij ook jong van geest. Daarbij komt dat ik nog steeds midden in het leven sta en meedoe in de maatschappij. Ik kom bij mensen die een Porsche hebben gekocht en die blij zijn dat ik deze bij ze aflever. Maak een praatje; mij niet vreemd als oud winkelier; drink een kop koffie en rij weer terug naar de zaak.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Tja , mijn droomrit blijft een aflevering van een Porsche Macan of Cayenne naar het buitenland ,liefst naar de Cote D’Azur……
Wat is je droomporsche?
991.2 turbo.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
McDonalds voedsel in eten.
Wat is bij de 911 overbodig?
Radio/navigatie.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
De perfecte harmonie tussen comfort en vermogen was gelijk verslavend.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Gezamenlijk met het hele team samen de grootste uitdagingen aangaan is het mooiste wat er is.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Met een 991.2 turbo door de bergen cruisen.
Wat is je droomporsche?
Mijn droomporsche is een 918 Spyder.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Ik zou er nooit in roken.
Wat is bij de 911 overbodig?
Ik vind een turbo bij een 911 overbodig, omdat hij dan minder jankend geluid maakt.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Mijn eerste rit met een 911 was geweldig, het geluid de gasrespons en de wegligging.. ik had dit nooit eerder meegemaakt.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Mijn passie is het klaarmaken maar met name het sleutelen aan auto’s van onderhoud tot grote reparaties.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Mijn droomrit zal toch met een 918 Spyder zijn omdat ik hem nog niet in het echt gezien heb.
Wat is je droomporsche?
Mijn droomporsche een rode 911 Turbo S Cabriolet.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Ik zou er geen troep van maken, zo’n auto houd je netjes.
Wat is bij de 911 overbodig?
Een asbak. Overbodig in iedere auto trouwens.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Mijn eerste ervaring in een Porsche was een aflevering van een Panamera in Maastricht waarna ik terug reed in een 911, ik had veel bekijks en de dag was te snel voorbij.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Mijn werk bij Triple & Crown is heel afwisselend, ik rijd in geweldige auto’s door het hele land en werk met leuke collega’s. Ik heb een vrij leven en doe leuke dingen, wat wil je nog meer?
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
In mijn eigen rode 911 turbo S Cabrio door Europa, ik droom nog wel even door.
Wat is je droomporsche?
992 GT3 touring.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Diesel lijkt me geen goed idee.
Wat is bij de 911 overbodig?
De speakers, geluid van de auto is het belangrijkst.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Toen mn pa zijn eerste 911 kocht.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Ik ben altijd al een Porsche liefhebber geweest en om er elke dag mee bezig te zijn maakt het een geweldige werkplek.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Via de Autobahn en Franse binnenwegen naar Monaco in een Turbo S.
Wat is je droomporsche?
Mijn droomporsche is de Porsche 911 991 GT3, dat is voor mij de ultieme Porsche, de looks met de lijnen die de auto heeft met de grote spoiler achterop vind ik echt waanzinnig.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Wat ik nooit in een 911 zou doen is zacht rijden 😜 ik wil altijd het vermogen voelen en het geluid daarbij horen.
Wat is bij de 911 overbodig?
Bij een 911 vind ik een goede geluidsinstallatie/stereo overbodig ik zou alleen maar met de sportuitlaat naar het prachtige 6 cilinder geluid willen luisteren.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
De eerste ervaring met een Porsche was voor mij zo gaaf, toen ik voor het eerst mee reed in een Porsche was ik helemaal verliefd. op de looks, het geluid en vooral de snelheid.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Zelf vind ik het super leuk om bij Triple&Crown te werken. de bizarre auto’s die je ziet en meemaakt maar ook vooral de leuke gesprekken met de klanten als zowel met de collega’s vind ik echt super leuk.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
De droomrit is voor mij dan wel om met een Porsche 991 GT3 naar zuid-Spanje te knallen en te genieten van de auto en de wegen onderweg met een lekker zonnetje.
Wat is je droomporsche?
Cayenne GTS Coupé (gezins auto).
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Roken.
Wat is bij de 911 overbodig?
Radio (liever het motorgeluid van een GT3)
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Alsof ik werd afgevuurd door een raket 😉
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Elke dag bezig zijn met een vooruitstrevend merk kan je geen werk noemen!
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
992 Turbo S
Wat is je droomporsche?
Mijn droom Porsche is toch wel de 993 GT2.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Ik zou een 911 nooit wegzetten in een garage. Met zo’n auto moet je gewoon rijden.
Wat is bij de 911 overbodig?
Een radio natuurlijk. Het geluid van een 911 is het mooiste wat er is.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Mijn eerste Porsche ervaring was fantastisch. Ik werd op slag verliefd op de lijnen, het geluid en natuurlijk de beleving.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Mijn passie voor het werken bij Triple&Crown is dat ik constant bezig kan zijn met Porsches. Daarnaast vind ik het ook fantastisch om klanten te helpen met de aankoop van hun droomauto.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Mijn droomrit is met een 993 GT2 door de Grimselpas.
Wat is je droomporsche?
Porsche 964 Turbo in Sternrubin.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Allerlei gadgets monteren.
Wat is bij de 911 overbodig?
Een Cabriokap, een sportwagen moet toch een coupé zijn;)
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Een ritje in een Audi RS2 toen ik net mijn rijbewijs had. Geen echte Porsche natuurlijk, maar wel door Porsche de prachtige en krachtige machine gemaakt die het nu is.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Naast het geweldige team dat we hebben, vind ik het heel tof dat ik hier het vertrouwen krijg om te doen wat ik doe. En tegelijkertijd de mogelijkheid krijg om mezelf te blijven verbeteren en ontwikkelen als monteur en persoon. Het is nooit saai hier, bij Triple & Crown:)
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Spa Francorchamps op met de nieuwe 911 GT3 R.
Wat is je droomporsche?
Porsche 911 GT2 RS & 918 Spyder.
Wat zou je nooit in een 911 doen?
Hard rijden als het regent.
Wat is bij de 911 overbodig?
De achterbank waar niemand kan zitten door te weinig ruimte.
Omschrijf je eerste Porsche ervaring / beleving.
Fantastisch! De luxe, de wegligging, het geluid, echt alles is geweldig.
Omschrijf je passie voor je werk bij Triple&Crown.
Ik heb het erg naar mijn zin bij Triple & Crown. Ik doe mijn werk graag en ik streef er naar om alle klanten een lach en een goed gevoel te geven als ik de auto terug kom brengen.
Wat is je droomrit en met welke Porsche?
Door een mooi natuurgebied met een Porsche 918 Spyder of een 911 GT2 RS.
De meest prestigieuze titel die te behalen is binnen de motorsport. Een titel die zelfs door maar één iemand ooit behaald is. ‘Mr. Monaco’ Norman Graham Hill. Een unieke prestatie, waar menig coureur van droomde. Een titel die enkel wordt toegekend aan de coureur die de drie meest prestigieuze races binnen de motorsport weet te winnen: Indianapolis 500, de 24h of Le Mans én de Monaco Grand Prix.
- Indy 500
- 24h of Le Mans
- Monaco Grand Prix